Sportieve imago's met ieder haar individuele maar ook gezamenlijke doelstellingen op Internet en mobiele technologie kunnen vanuit dit initiatief worden gezien als een toegevoegde laag op de passieve en actieve sportbeleving. Het zorgt voor verdieping, verbreding en verlenging van o.a. de belevenissen* voor, tijdens en na het sporten.

Sport 2.0

'De verbetering van merk- en sportbeleving door het gebruik van internet en mobiele technologie'. De essentie van de ‘nieuwe media/social media uitdaging’ waar merken, sporters en sportorganisaties al jaren achtereenvolgens voor staan.

*) De verbetering van sportbeleving en het binden van jouw fans en ambassadeurs kan plaatsvinden op drie niveaus:

    1. verlengen (mensen zijn nu wel en ook langer met de sport(beleving) en jouw individuele doelstellingen bezig, dragen bij aan jouw succes, etc.);

    2. verbreden (meer mensen zijn (tegelijkertijd) met de sport(beleving), de individuele crowdfunding en sponsor doelstellingen bezig, sportbeleving en hun betrokkenheid erbij kan makkelijker worden gedeeld);

    3. verdiepen (mensen zijn op een andere manier met jouw en hun sport(beleving) bezig, halen meer informatie uit jouw en hun eigen sport(beleving), de verbondenheid ermee, betrokken en hun gevoel voor verantwoording om jou doel te laten slagen als de ware fan en jouw ambassadeur, etc.).

Natuurlijk is de techniek alleen niet zaligmakend. Er wordt ruimschoots stilgestaan bij de doelgroep zelf, uw klanten, relaties of andere populatie. Hoe bij hen de contactvonk te laten overslaan, hen te interesseren, inspireren en over te halen tot een donatie, het sponsoren, de aankoop of het opnemen van de informatieve boodschap?

Hoe werkt dat in de individuele wereld van ervaren, beleven en smaak-maken?

Naast een groot aantal praktijkvoorbeelden (met het antwoord hoe ook andere ervaren reclamemakers en communicatiemensen dat voor elkaar kregen) beseffen wij ons dat elke individu en elke organisatie uniek is. Waar het zwaartepunt bij u of uw organisatie ligt, weet u zelf als geen ander. Maar hoe u dat alles volwaardig “online” kunt aanpakken & invullen, vertellen wij u graag. Sterkker nog vullen wij kosten nog moeite gespaard voor u in zonder daar voor de sporter kosten in rekening te brengen PLUS ook geen afrooming van eventuele donaties en de sponsoring welke u zelf binnen weet te slepen!